Nieuwe directeur voor Roosendaal Citymarketing

Foto: Roosendaal Citymarketing.

Sandra Versteegen wordt per 1 december a.s. de nieuwe directeur van Roosendaal Citymarketing. De Raad van Toezicht is verheugd met de aanstelling van Versteegen als directeur en opvolger van interim-directeur Roland Jurriëns. 

Roland Jurriëns heeft als kwartiermaker en interim-directeur de eerste fase van Roosendaal Citymarketing vormgegeven. De basis staat en het team, waar Sandra sinds 1 april 2019 deel van uit maakt als senior marketeer, is gevormd. Hans Traets, voorzitter van de Raad van Toezicht van Roosendaal Citymarketing: “Voor de volgende fase die aanbreekt, zochten we naar een ervaren citymarketingprofessional die de stad vanuit haar kennis en ervaring duidelijk op de kaart zet. We hebben Sandra ervaren als een echte verbinder. Zij is in staat invulling te geven aan de ambities van de stad. Ik spreek namens de hele Raad van Toezicht als ik zeg dat we alle vertrouwen in Sandra hebben.”

Focus op verbinding
Het komende jaar gaat Sandra zich vooral focussen op het creëren van draagvlak en het verbinden van verschillende partijen. “De kracht van citymarketing zit in de samenwerking met stakeholders. Je kunt als stad alleen succesvol zijn als je samen optrekt. Alleen dan kunnen we het imago van Roosendaal versterken.”

Ervaring
Sandra heeft jaren ervaring opgebouwd binnen city- en destinatiemarketingorganisaties en ondernemersnetwerken als marketeer, aanjager en verbinder. Verbinding met de markt creëren is wat haar betreft een belangrijke toegevoegde waarde die zij te bieden heeft. “Roosendaal is een stad met potentie en ik kijk er naar uit om het verhaal van Roosendaal verder invulling te geven met de bewoners, bezoekers, bedrijven en talenten.”

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen