Nooit meer versleten tennisballen met de unieke BallenBox

Foto: Tennisballen Store

Altijd verse tennisballen bij de hand en nooit meer de frustratie van zachte, versleten ballen. Dat maakt de BallenBox mogelijk, met een uniek abonnementsmodel dat elk kwartaal tennisballen van topmerken aan huis bezorgt.

De BallenBox is ontstaan vanuit de gedachte dat mensen steeds meer ontzorgd willen worden met kwaliteitsservice, voor een eerlijke prijs. Met het kwartaalabonnement op tennisballen kan de tennisser zich volledig richten op prestatie en spelplezier. Bovendien zijn abonnees van de BallenBox automatisch lid van de BallenClub, een community van tennisvrienden en -vriendinnen die exclusief toegang hebben tot voordeelaanbiedingen en loyaliteitsacties.

Ontzorgen met kwaliteit en service

De BallenBox wordt op de markt gebracht door Tennisballen Store, het bedrijf van oprichters Jordi Ploeg en Erik Nollen. De Brabantse tennissers mikken met hun unieke concept op consumenten en op tennisverenigingen. “Nederland telt ongeveer twee miljoen tennisliefhebbers en één miljoen actieve tennissers. Die spelen bij de circa 1.700 KNLTB-verenigingen in Nederland. Met de BallenBox richten we ons op de man of vrouw die minimaal één keer in de week speelt en die kwaliteit en service belangrijker vindt dan de laagst mogelijke prijs. Ook de tennisverenigingen ontzorgen we met ons concept structureel”, aldus de initiatiefnemers.

Oog voor mens, milieu en maatschappij

Voor Ploeg en Nollen is het begrip duurzaamheid meer dan een verplicht etiket. “We willen dingen beter doen. Bedrijven hebben vandaag de dag vanzelfsprekend oog voor mens, milieu en maatschappij. We beperken de logistieke bewegingen tot vier levermomenten per jaar, voor zo min mogelijk impact op de omgeving. Versleten ballen gaan in de BallenBak die we bij tennisverenigingen plaatsen, om vervolgens gerecycled te worden. Met onze community BallenClub bevorderen we onderling contact, saamhorigheid, plezier en vriendschappen. En we doen eerlijk en transparant zaken, ongecompliceerd en zonder lastige voorwaarden en kleine lettertjes. Gewoon een goed concept voor een vriendenprijs.”

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen