Voor de feestelijke heropening van de ALDI-vestiging aan de Boulevard stonden de eerste klanten al om kwart voor acht 's ochtends verwachtingsvol in de rij. Filiaalleider de heer Schuerman opende namens ALDI officieel de winkel door het rode lint door te knippen. Vervolgens stroomden de nieuwsgierige klanten naar binnen, die direct verrast werden door de nieuwe huisstijl.
Klanten waren zichtbaar blij met de vernieuwde opzet van de winkel. Vooral de presentatie van de vers artikelen werd door de klanten geprezen. Het team werd veelvuldig gefeliciteerd. “Fantastische winkel!” werd door vele klanten gezegd. Binnen vier uur krasten 400 klanten prijzen weg van magnetrons en koffiezetapparaten tot de hoofdprijs van 250 euro.
“Wat een fantastische opening! Met deze verbouwing hebben we nu een nog mooiere winkel gekregen dan dat we hier in Roosendaal al hadden, met meer aandacht voor vers. Wij als team gaan ervoor zorgen dat we iedere dag –net als vandaag- onze klanten gaan verrassen met deze vernieuwde winkel”, aldus de trotse filiaalleider de heer Schuerman.
De Foodtruck die voor de deur stond werd door de klanten drukbezocht. Daar konden heerlijke, verse klaargemaakte hapjes van ALDI-producten geproefd worden.
Nadruk op verse producten
In dit nieuwe filiaal ligt de nadruk op de presentatie van de vele verse producten zoals groente, fruit, (vers afgebakken) brood, vlees en vis. De ‘best geteste’ producten geven aan dat naast de voordeligste prijs, goede kwaliteit hoog in het vaandel staat bij ALDI.